Fulfillment center ima prostor za shranjevanje, pakiranje in pošiljanje zalog. Na tej povezavi je naročilo storitev, ki jih izvaja center za pošiljanje in vam bo prihranil čas ter stroške, saj lahko pošilja strankam zanesljivo in cenejše, kot v sami. Lastnik podjetja, ki prvič začenja z e-trgovino, lahko uporabi svojo domačo pisarno ali garažo kot začasno namestitev za samostojno izpolnjevanje spletnih naročil. Vendar, ko začnejo naročila preraščati vaš prostor, se pogosto pojavi potreba po zunanjem izvajanju logističnega partnerja tretje osebe, kar bo zagotovo najbolje opravil fulfillment center.
Fulfillment center je skladišče, kjer so dejavnosti vzpostavljene tako, da dosledno prejemajo inventar in pakirajo ter dostavljajo spletna naročila, pravočasno in zanesljivo. Na splošno fulfillment center služi blagovnim znamkam B2C. Njihovi izdelki so shranjeni, izbrani, pakirani in odposlani neposredno iz centra za pošiljanje in so poslani naravnost do strankinih vrat. Naloge in čas, ki so potrebni za izbiro, pakiranje in pošiljanje popolnih naročil, kot tudi upravljanje računovodstva, prodaje in drugih operativnih funkcij, lahko hitro vzamejo več ur, kot jih je v dnevu.
Na tej točki blagovne znamke B2C pogosto zaprosijo za pomoč fulfillment center, ko širijo svoje poslovanje v e-trgovini. Ponudnik za pošiljnaje obravnava vse dejavnosti izpolnitve na enem mestu, tako da se lahko blagovne znamke osredotočijo na upravljanje prodaje, storitev za stranke in rast podjetja. Storitve centra za pošiljanje vključujejo upravljanje zalog v realnem času, nabiranje, kompletiranje in pakiranje, obdelavo in izpolnitev naročil, usklajevanje prevoza in upravljanje zalog v realnem času.
Ko blagovna znamka odda naročila pri svojih proizvajalcih, se ta inventar pošlje v center za pošiljanje naročil blagovne znamke, da se razvrsti in shrani. Cilj je vzdrževati stabilen cikel prodaje in obnavljanja zalog, da preprečimo, da bi zaloge zastale na skladiščnih policah. To dosežemo z upravljanjem zalog v realnem času in sledenjem ter napovedno analizo med prodajnimi sezonami. Ta vrsta podatkov nudi trgovcem na drobno vpogled v operativne odločitve, ki bodo optimizirale njihove stroške in prizadevanja v dobavni verigi.